25.04.2024

#КПІАбітFest #ІАТ

Вітаємо! Сьогодні з вами відповідальний секретар відбіркової комісії Інституту аерокосмічних технологій, старший викладач кафедри авіа-та ракетобудування Пікенін Олексій Олександрович, який буде відповідати на актуальні питання щодо вступу до нашого інституту, а саме – на Інститут аерокосмічних технологій (ІАТ).

Однією з найбільш динамічних і перспективних у світі є галузь авіаційних, ракетно-космічних та інформаційних технологій. Лише декілька країн у світі створюють власні літаки та ракетно-космічну техніку, і Україна є однією з них. Якщо Ти знаєш що таке Ракети, які розсікають Всесвіт, Ти захоплюєшся Літаками та Безпілотними Літальними Апаратами, знаєш про Супутники, та мрієш про Зорі. І що, не мало, важливо, Ти креативна молода ініціативна Людина та прагнеш творити конструювати, тоді скоріше до Нашого Інституту аерокосмічних технологій де розкриється Твій творчий потенціал із залученням Тебе до дивовижного процесу створення сучасних літальних апаратів різного класу та призначення від літаків до супутників і ракетоносіїв із застосуванням сучасних інформаційних технологій. Ти станеш творцем МАЙБУТНЬОГО.

В нашому інституті здобувачі вищої освіти навчаються за 2 спеціальностями:

134 Авіаційна та ракетно-космічна техніка

освітні програми:

  • Літаки та вертольоти;
  • Інженерія авіаційних і ракетно-космічних систем;
  • Ракетні та космічні комплекси.

173 Авіоніка

освітня програма:

  • «Системи керування літальними апаратами та комплексами»

На всіх спеціальностях є можливість навчатися за державним замовленням, іншими словами – за рахунок бюджету. Для цього ви повинні бути рекомендовані для вступу на бюджетні місця Єдиною електронною базою з питань освіти за результатами ЗНО відповідно до Правил прийому КПІ імені Ігоря Сікорського в 2020 році.

Будь ласка, оберіть інформацію, яка вас цікавить:

З актуальною інформацією стосовно цьогорічного ЗНО та вступної кампанії, а також відповіді на важливі питання щодо вступу до закладів вищої освіти в умовах карантину, можна ознайомитися на спеціальному інформаційному ресурсі, створеному Міністерством освіти і науки України.

Ні, оскільки ЗНО у 2020 році відбудеться за будь-якого розвитку подій. Основна сесія триватиме з 25 червня до 17 липня.

Усі заяви до закладів вищої освіти вступники можуть подавати онлайн через власні електронні кабінети. МОН працює над тим, щоб вступники також отримали можливість подавати оригінал заяви (за якою хочуть бути зараховані), накладаючи електронний підпис, щоб не було необхідності особисто привозити оригінал документа про освіту до ЗВО, який можна буде привезти вже після початку навчання. Також планується надсилання оригіналів документів засобами поштового зв’язку.

Важливо розуміти, що поняття «прохідний бал» є орієнтовним та носить ознайомчий характер, оскільки залежить від конкурсної ситуації, максимального обсягу державного замовлення, загального рівня результатів ЗНО, значень коефіцієнтів для сертифікатів ЗНО, а це все кожного року може відрізнятися. Відповідно, прохідний бал щороку також різний.

До подачі електронних заяв ніхто не зможе озвучити конкретний мінімальний бал для вступу на бюджет в поточному році, оскільки рекомендація на місце державного замовлення здійснюється в автоматичному режимі Єдиною електронною базою з питань освіти (ЄДЕБО).

Проте, для загального розуміння значень мінімального прохідного балу на бюджет та з ознайомчою метою наводжу інформацію.

У 2020 році максимальний обсяг державного замовлення (вступ на основі повної загальної середньої освіти) становить:

134 Авіаційна та ракетно-космічна техніка – 70 бюджетних місць

173 Авіоніка – 35 бюджетних місць

Офіційні дані на 2020 рік

134 Авіаційна та ракетно-космічна техніка

1. Українська мова та література*

2. Математика *

3. Фізика* або Іноземна мова**

 

173 Авіоніка

1. Українська мова та література*

2. Математика *

3. Фізика* або Іноземна мова**

* Можливо вступати за сертифікатами ЗНО 2017, 2018, 2019 та 2020 рр.

** Можливо вступати за сертифікатами ЗНО 2018, 2019 та 2020 рр.

Запрошуємо вступати до магістратури!

Перелік та програми вступних випробувань, а також інформацію щодо термінів вступної кампанії і кількості місць державного замовлення можна переглянути на відповідній сторінці сайту інституту.

 

Бакалаврат

134 Авіаційна та ракетно-космічна техніка:

– 22 400 грн/рік (денна форма навчання);

– 13 000 грн/рік (заочна форма навчання).

173 Авіоніка:

– 22 400 грн/рік (денна форма навчання);

– 13 000 грн/рік (заочна форма навчання).

 

Магістратура

134 Авіаційна та ракетно-космічна техніка:

– 26 100 грн/рік (денна форма навчання);

– 13 000 грн/рік (заочна форма навчання).

173 Авіоніка:

– 26 100 грн/рік (денна форма навчання);

– 13 000 грн/рік (заочна форма навчання).

Не переймайтеся стосовно поселення в гуртожиток, адже у нас 100% поселення. Студенти поселяються у гуртожитки №20 та №8 (в основному перший варіант). Блочна система проживання, у кожному блоці дві кімнати (по чотири людини в кожній) та роздільний санвузол. Гуртожиток №8 коридорного типу у кімнаті (по чотири людини).

Студмістечко знаходиться безпосередня поруч із навчальними корпусами (5-10 хвилин пішки), що значно економить час і матеріальні ресурси, а також робить навчання та відпочинок комфортнішим.

Навчальний корпус №28.

134 Авіаційна та ракетно-космічна техніка

173 Авіоніка

Так, звичайно. Частіше за все це програми обміну на семестр або на рік. Для цього є різні програми обміну, наприклад, Erasmus+. Але для цього потрібно добре навчатись та брати участь у наукових розробках, конференціях. Тобто бути активним студентом. США, Іспанія, Польща, Чехія, Німеччина, Франція та інші країни. Зі створенням ІАТ з’являється перспектива роботи з україно-американськими компаніями «Firefly» та Го «Асоціація «Ноосфера».

І найголовніше – робота на перспективу. Тому що це не тільки Еразмус+. Дуальна освіта з такими міжнародними компаніями, як «Firefly», «Прогрестех-Україна» відкривають шлях у майбутнє. Відповідно й співпраця з провідними європейськими університетами є головним нашим завданням. Опановуйте англійську!!!

Академічну стипендію отримують 45 % студентів на курсі в рамках однієї спеціальності. Для вступників на 1 курс академічна стипендія нараховується на основі конкурсного балу. Якщо не отримуєте академічну стипендію, але при цьому належите до пільгових категорій, можете претендувати на соціальну стипендію. Крім того, завжди є можливість претендувати на іменні стипендії.

У студентів є можливість користуватися всією інфраструктурою університету: басейн, тенісні корти, футбольне поле та мале спортивне ядро, спортивний комплекс, центр культури та мистецтв, з різноманітними художніми колективами та судіями, бібліотека зі студентськими просторами та оупен-спейсами тощо. Також є можливість релаксувати в парковій зоні кампусу та не втомлюватися від великої кількості транспорту, оскільки вся територія кампусу – це пішохідна зона. Перевагою КПІ ім. Ігоря Сікорського є наявність баз відпочинку в Київській, Херсонській та Івано-Франківській областях.

Загалом, в КПІ великий вибір спортивних секцій (пари з фізичної підготовки відбуваються по секціях, на початку року є можливість обрати куди ходити, і варіантів багато – від плавання до настільного тенісу). В гуртожитках зазвичай є спортивні кімнати + декілька відкритих майданчиків між гуртожитками.

Студентська рада інституту надає можливість розкрити свій потенціал, реалізувати свої творчі, організаційні та креативні здібності, а також підтримує найрізноманітніші студентські ініціативи.

Все ж трохи про навчання. Для студентів в інституті організовано Центр «Аекосмічної інженерії», де цікаво та творчо працюють науково-практичні гуртки: «Авіаційної інженерії», «Ракетокосмічної інженерії», «Робототехнічної інженерії», «Зі створення дронів та дронрейсингу», студентське об’єднання «Євроавіа Київ». Окрім навчання ініціативними студентами проводяться Дні інституту, Посвята першокурсників, Конкурси «Міс та Містер ІАТ». Студенти беруть активну участь в університетських заходах, таких як «Битва факультетів та інститутів», «Королева КПІ» та інші.

Студенти ІАТ мають можливість навчатись на кафедрі військової підготовки КПІ ім. Ігоря Сікорського. Вона здійснює відбір серед студентів другого курсу ІАТ для проходження навчання за програмою підготовки офіцерів запасу.

Ми хотіли провести День відкритих дверей наприкінці квітня – на початку травня. Проте, враховуючи загальнонаціональний карантин для запобігання розповсюдженню COVID-19, це неможливо. Ми розуміємо, що можуть виникати питання, тому знайшли вихід: День відкритих дверей у Zoom.

Конкретних термінів проведення ще немає, але можна зареєструватися і ми обов’язково зв’яжемося та повідомимо конкретний день та час проведення Дня відкритих дверей онлайн!

Зареєструватися!

Інститут готує фахівців для аерокосмічної галузі. Річ у тім, що світовий прогрес стрімко розвивається і вже виникла нагальна потреба в освоєнні космосу, використанні його можливостей для, скажімо, супутникового зв’язку та інших потреб. Для цих цілей потрібно створювати супутники й виводити їх у космічний простір. Цим займаються кілька країн світу, які сповідують концепцію так званого Нового космосу. До них має долучитися й Україна.

І тих, і інших. Наш головний нині партнер компанія «Firefly» (США) вже цього року здійснить перші запуски власних ракет. Компанія сповідує стратегію Нового космосу – доступний космос за рахунок використання технічних інновацій. Вони вже провели вогневі випробування свого двигуна. Вже розроблено дві ракети – «Alpha» і «Beta». Їхні макети, до слова, ми продемонстрували на святі «День першокурсника». Тож компанія зацікавлена і в ракетобудівниках.

Нині Інститут готує фахівців за двома спеціальностями. Перша – спеціальність 134 «Авіаційна та ракетно-космічна техніка». У межах цієї спеціальності навчання проводиться за кількома освітніми програмами: «Літаки і вертольоти», «Ракетні та космічні комплекси» і «Інженерія авіа- та ракетних систем». Друга – спеціальність 173 «Авіоніка» з освітньою програмою – «Системи керування літальними апаратами та комплексами».

Понад те, за пропозицією американської компанії «Firefly», яка має офіс у нашій країні, та Громадської організації «Асоціація Ноосфера» (це некомерційна організація, завданням якої є модерування заходів наукового та навчального характеру) у складі нашого Інституту створено Навчально-науковий центр космічної техніки та технологій (Центр дуальної освіти), який забезпечуватиме навчання студентів як у нашому університеті, так і в місті Дніпро, де компанія має власні виробничі потужності. Отож, оскільки навчання за такою системою проводитися не лише в Києві, але і в Дніпрі, наш університет уклав угоду про академічну мобільність з Дніпровським національним університетом імені Олеся Гончара.

Це дає нам юридичні підстави відправляти наших студентів до м. Дніпро. Відповідно підготовка студентів магістратури, які навчаються за дуальною моделлю, проводиться на базі фізико-технічного факультету цього університету за узгодженими між ІАТ і ФТФ навчальними планами для взаємної підготовки магістрів. За освітньою програмою «Ракетні та космічні комплекси» студенти відправляються на декілька виїзних сесій (на місяць) у м. Дніпро, де вони навчаються за системою дуальної освіти та визначаються з темами магістерських дисертацій. Для них підбираються ментори, вирішуються питання щодо їхнього працевлаштування, проживання, вирішуються організаційні питання щодо їхніх аудиторних занять в ДНУ ім. Олеся Гончара, занять в інжинірінговій школі в ГО «Асоціація Ноосфера», визначаються співкерівники їхніх дисертацій від компанії «Firefly». Окрім того, з ГО «Асоціаціація Ноосфера» відпрацьовано юридичні засади фінансування навчання наших студентів.

Вони готові фінансувати магістерську підготовку частини наших студентів і після закінчення навчання брати їх на роботу. Вже відпрацьовано форму тристороннього договору – між КПІ ім. Ігоря Сікорського, ГО «Асоціація «Ноосфера» (до слова, до неї входить і компанія «Firefly») та фізичною особою, тобто студентом магістратури, та форму договору між Асоціацією «Ноосфера» та фізичною особою – студентом, в якому визначаються зобов’язання, які бере на себе студент: відпрацювати рік після здобуття вищої освіти та відшкодувати протягом цього періоду кошти, витрачені на його підготовку тощо. Підписання таких угод дозволяє студенту приймати рішення щодо навчання за цією моделлю усвідомлено. При цьому представники Асоціації наголошують, що рівень їхніх зарплат дозволить молодому фахівцю безболісно компенсувати кошти, витрачені на його навчання.

Це фахівці, які мають досвід роботи як у вишах, так і в авіа- чи ракетобудівній галузях. Щоб не бути голослівним, наведу приклад: спеціальність 134, про яку ми вже говорили. Підготовка за нею здійснюється на кафедрах «Авіа- та ракетобудування» і «Космічної інженерії». На кафедрах більшість викладачів за цим фахом здобули вищу освіту в Харківському авіаційному інституті, Московському авіаційному інституті та Національному авіаційному університеті й захистили дисертації за відповідним напрямом. Решта – це випускники нашого університету за цією спеціальністю.

Ми впроваджуємо пілотний проєкт, який має трохи змінити систему викладання англійської мови. Ми знаємо, що знання англійської – це дійсно, Ахіллесова п’ята багатьох претендентів на роботу в українських представництвах відомих компаній і, взагалі, багатьох українських спеціалістів. Тому на першому курсі ми перші два місяці проводимо інтенсив з англійської. Ту програму, яка мала бути пройдена впродовж семестру, першокурсники пройдуть за два перші місяці навчання. Після завершення аудиторних занять залишаються консультації з англійської. До цього підключається англомовна дисципліна «Історія авіації». Ця дисципліна не потребує знання великого обсягу спеціальних термінів, але дозволяє розвинути мовні навички і кваліфікації. Завершується вивчення цієї дисципліни написанням реферату – звісно, англійською мовою, та підготовкою відповідної презентації. Такі підходи не несуть великих ризиків для студентів, які на початку свого навчання мали певні прогалини в знанні іноземної мови, тому що для контролю знань, отриманих при вивченні цього курсу, студенти складають не іспит, а залік, і представляють реферат, про який я вже сказав. Понад те, ми підключаємо і дисципліни з ІТ-напряму. Вони й так насичені англомовними термінами, тож ми в Інституті пропонуємо плавно переходити на викладання таких курсів англійською. Це не означає, що це станеться одразу, але поступово будемо їх на цю мову переводити. І ще в кожному семестрі ми плануємо декілька предметів читати англійською. Передусім, певна річ, ті, що не перенасичені спеціальною термінологією, наприклад, побудова алгоритмів, системи моделювання, методи оптимізації тощо. Ті ж дисципліни, які є для нас, сказати б, базовими, чисто фахові предмети, для того, щоб не втратити рівень підготовки, викладання і сприйняття студентами, читаються українською. Наша мета – щоб нинішні першокурсники після завершення бакалаврату мали рівень англійської не нижчою за B2.

Що ж до основного курсу англійської мови, то його, звісно, читають викладачі кафедри англійської мови. У них є розробки з авіації, ракетно-космічного напряму, а на третьому-четвертому курсі вони читатимуть англійську професійного спрямування. Але якщо в нас буде частина дисциплін викладатись англійською, то такий курс нам буде потрібним, але в більш поглибленій частині. Тобто консультативна допомога викладачів англійської мови із аерокосмічним спрямуванням залишається конче необхідною. Головним при переході на англійську мову викладання частини курсів є те, що ми маємо зберегти рівень підготовки наших студентів за їхнім професійним спрямуванням із збереженням викладання таких фахових, технічно складних дисциплін державною мовою – українською.

Підготовка іноземних студентів за нашими спеціальностями не переривається. Однак раніше навчання їх здійснювалося російською та українською мовами. А з минулого року ми започаткували прийом іноземних громадян на навчання англійською мовою Серед цих студентів – громадяни Туреччини, Єгипту, Китаю, Кореї, Алжиру, Еквадору, Пакистану та інших країн. До речі, ще одна наша новація полягає в тому, що після початку навчання ми пропонуємо частині нашим україномовним студентам першого бакалаврського рівня за бажанням додатково відвідувати заняття із англомовними студентами. Понад те – навіть перейти в групу іноземних студентів для вивчення деяких дисциплін.

Ми велику увагу приділяємо молодіжній технічній творчості. В нас створено молодіжний Центр «Аекосмічної інженерії» де цікаво та творчо працюють гуртки: «Авіаційної інженерії», «Ракетокосмічної інженерії», «Робототехнічної інженерії», «Зі створення дронів та дронрейсингу», студентське об’єднання «Євроавіа Київ» В гуртках студенти та учні шкіл створюють безпілотні літальні апарати, працюють над створенням сонцельотів, наші студенти проводять випробовування великого безпілотника розмахом крил 7,2 метра. Цей безпілотник нині проходить випробування і робить перші підльоти (польоти по прямій в межах льотного поля ) на аеродромі. Додам, що наші гуртки відвідують, чи, радше, в них працюють не лише студенти, а й школярі. Вся технологічна база міститься в нашому корпусі №28. Зараз ми разом із ГО «Асоціація Ноосфера» плануємо запустити проект – студентська ракета. Гурткова робота – це ще й профорієнтація: більшість гуртківців-школярів, ми впевнені, вищу освіту забажають здобути в нас. У цьому напряму співпрацюємо і з МАН. Розвиваємо ми й інші проєкти. Втім авіатори люди трохи забобонні, й до того, як літак полетить, не завжди охоче про нього розповідають. Ми теж намагаємося не розповідати про наші плани, тому я просто скажу, що ми роботи з розвитку активності студентів у цьому напрямі не полишаємо й, сподіваюся, її результати не забаряться.

Я вже говорив про те, що в складі ІАТ відкрито Навчально-науковий центр космічної техніки та технологій під патронатом компанії «Firefly» та «Асоціації Ноосфера», який забезпечуватиме реалізацію наших планів щодо розвитку дуальної освіти. Він стане базою і для наукових досліджень в Інституті. На першому етапі ми плануємо відкрити в ньому декілька лабораторій: оптимального проєктування/конструювання (3D-моделювання, CFD-технології – системи скінченно-елементного аналізу ANSYS, проектування), робототехніки та електроніки (інструментарій, мікроконтролери, програмування, проєктування та виготовлення робототехнічних систем), космічних досліджень та технологій (ракетні двигуни, дистанційне зондування Землі, моніторинг стану космічних об’єктів, супутники (мікро-, міні-, піко-), ракетобудування, проєктування вузлів і агрегатів ракетно-космічних апаратів), технології виробництва (3D–принтери, технологія виробництва, програмування станків з ЧПУ) та неруйнівного контролю (основи УЗ-контролю, проектування у середовищі CD Alium Designer, програмування мікроконтролерів, вихрострумовий контроль). Ми виділили під ці лабораторії приміщення.

Якщо нам вдасться всі наші задуми втілити у життя, наші студенти, більшість яких щиро закохані в авіацію та ракетобудування, зможуть почати реалізовувати себе в обраній справі ще в стінах університету.

Ще додам, що ми не замикаємося лише на співпраці з компанією «Firefly». Серед наших партнерів – і КБ «Луч», ДП «Антонов», Казенне підприємство спеціального приладобудування «Арсенал», Державна холдингова компанія «Артем» та інші.

Умовно освітня програма обирається при вступі: під час подачі оригіналів документів ви вказуєте внутрішні пріоритети за освітніми програмами спеціальності, після чого усіх вступників розподіляють по групах. Програма однакова для всі студентів першого курсу, остаточний вибір ви маєте зробити після завершення першого року навчання.

Так, беремо. Навчання за скороченою програмою (бакалаврат 3 роки замість 4). Для вступу на спеціальність 134 «Авіаційна та ракетно-космічна техніка» потрібен диплом молодшого спеціаліста за 134 спеціальністю, а на 173 «Авіоніка» – за будь-якою спеціальністю. Також цього року для вступу необхідно мати сертифікат ЗНО з української мови та літератури 2017, 2018, 2019 або 2020 року, при вступі ви будете складати комплексний іспит з фізики та математики.

В КПІ ім. Ігоря Сікорського є адаптаційний курс з фізики. Це додаткові заняття для тих, хто хоче підняти свій рівень знання з окремих дисциплін. Наші викладачі теж не відмовляють в консультаціях. Вступайте, якщо матимете бажання вчитися – все буде добре.

Тяжко, як і на будь-якому факультеті чи інституті. Але є дієвий метод – навчатись систематично. Тоді навантаження розподіляється на весь семестр, і ви не перевантажуєтесь. Однак ступінь важкості зменшується від курсу до курсу. Основна причина цього – це суттєва відмінність від шкільного підходу до навчання, переоцінка своїх можливостей. Головне не боятись вчасно визнавати свої помилки і звертатись за допомогою до одногрупників, викладачів, кураторів.

Така система навчання, за якої поєднується навчання студентів (зазвичай, магістрів) у закладах освіти з навчанням на робочих місцях на підприємствах, для набуття певної кваліфікації.

Ми запровадили таку систему дуальної освіти в Україні спільно з компанією «Firefly» та ГО «Асоціаціація Ноосфера». Окрім того, є можливість співпраці за дуальною системою освіти із компанією «Прогрестех-Україна» та іншими.

Перш за все, слід пам’ятати, що мова програмування – в першу чергу, інструмент розв’язання певного кола задач. Разом з цими задачами мови набувають і втрачають популярність, змінюються, еволюціонують і т. ін. Навіть якщо взяти мови, які на слуху вже 10–20 років, то можна побачити, що вони досить сильно змінюються з часом (порівняйте JS зараз і 10 років тому, аналогічно C#, Java чи C++). Що ж робити в такій ситуації? Зрозуміти, що інструменти будуть змінюватися і надалі, і вивчати треба підходи, принципи, парадигми, а не просто конструкції чи бібліотеки, тому що перше лишається незмінним, а конкретні мови можуть через 10 років дуже сильно еволюціонувати.

Навчаючись в університеті, є можливість (і нею треба користатися) спробувати різні мови: високого і низького рівня, об’єктноорієнтовані і функціональні, по-різному типізовані і так далі. З часом кожен обирає собі коло задач, над яким цікаво працювати, і набір інструментів. Головне – не хапатися за свою першу мову програмування як за далекоглядний вибір на роки вперед («я почав вчити Java – тепер буду точно з нею працювати»).

Я не хочу зараз перелічувати конкретні мови, тому що можна буде легко закинути питання «чого не назвали мову Х» – мови дуже відрізняються задачами, де їх використовують та розміром ринку праці. Наприклад, в Києві може існувати тисяча вакансій на Java і з десяток вакансій на C# – проте це ніяк не говорить про те, що C# гірший за Java.

Стосовно другого – цінуються завжди спеціалісти, які можуть розв’язувати поставлені задачі. Для цього зазвичай треба мати достатньо широкий набір інструментів та навичок. Навчання в університеті – дуже гарна можливість створити цей власний набір, куди входять не тільки мови програмування, а й вміння працювати в команді, знання певних актуальних технологій і т. ін.

Проходження практики передбачено в навчальних планах всіх спеціальностей та на всіх рівнях вищої освіти. Студенти проходять практику в організаціях, установах і підприємствах за спеціальністю для отримання практичних навичок і розширення можливостей для подальшого працевлаштування.

Випускники можуть обіймати такі посади: інженер-конструктор; інженер-аеродинамік; інженер-технолог з виробництва та ремонту авіаційної техніки, розробник прикладного програмного забезпечення; адміністратор баз даних; розробник систем автоматизованого проєктування. Працюють дослідниками, інженерами-конструкторами і програмістами в компаніях ракетно-космічної та авіаційної галузі, серед яких КБ «Луч», АНТК «Антонов», ЦКБ «Арсенал», Boeing, Lufthansa, Центральна школа Ліону, інші підприємства, що займаються створенням та експлуатацією літальних апаратів, радіоелектронної техніки, автоматизованих систем та сенсорів. За будь-якими питаннями можете звертатись цілодобово у чаті Абітурієнт ІАТ .

Поки що не знаю жодного, хто не працює. Зараз багато студентів працюють в приватних компаніях за фахом вже з 3-го курсу: «Abris-DG», «Aeroprakt», а також АНТК «Антонов», «Прогрестех-Україна», ЦКБ «Арсенал», «КБ Луч», не забуваємо і про іноземні компанії за кордоном.

Детальніше на сайті IAT: iat.kpi.ua. З будь-якими питаннями можете звертатись цілодобово у чаті Абітурієнт ІАТ.